...cnn.

Strange things in the wide worlds....

Jumaat, 20 Februari 2009

asskum...... blog saya<<>>

WELCOME TO MY BLOG........
Saya Nak Beterime kasih krana sudi tengok blog ni walau pun tak cantik......
saya nak pelanggan blog saya langgan pautan yang ada kat sebelah tu sbab tu sume kawan parent saya...... sume saya knal... klu nak tengok kisah ayah saya kat sana...... langgan lah pautan yang saya tulis jubail di blakang nyer....
terutama skali blog www.taufiqwish.blogspot.com..... ada gambar dan cerita-ri ayah saya kat sana...... tapi tu bukan blog ayah saya tapi tu blog fwend ayah saya........ klu nak tahu mana ayah saya kat dlam blog tu..... dia mempunyai 30% panjang jangut dan digelar ..................................... saudagar dinkayan.....

oklerrrrr... saya mahu minta diri dulu tata... adiosss....

wqqqww,lslnkfsnmx,alpqwertyuiop[];'/.cxajjdnnnfkdfvhjklaaddddddd

0 ulasan:

need graphics

slideshow


Slideshow